Veelgestelde Vragen
Is het mogelijk om de springkussens zelf op te halen?
Helaas is het niet mogelijk om de springkussens zelf op te halen. Onze bezorgers plaatsen de springkussens waar u deze hebben wilt en breken deze ook weer zelf i.v.m. uw eigen veiligheid. Hiervoor betaalt u eenmalig bezorgkosten afhankelijk van het aantal kilometers. Zie aanvullende informatie betreft de bezorgkosten op deze pagina.
Heb ik hier te maken met een officieel geregistreerd bedrijf en is het vertrouwd om bij u te huren?
Ja, wij zijn officieel geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
Tevens zijn al onze springkussens gecertificeerd conform de Nederlandse wetgeving hieromtrent, EN71 (Europese norm voor speelgoedveiligheid) en CE-markering. De huurder is zelf verantwoordelijk voor het toezicht op het gebruik van het springkussen. Dit dient altijd te gebeuren door een persoon ouder dan 18 jaar. Het regelement dient altijd opgevolgd te worden.
Zit in de huurprijs alles inbegrepen, dus ook veiligheidsnetten, blaaspomp, haringen etc.?
Ja, alles is inbegrepen bij de huurprijs dus, zoals u van ons mag verwachten, geen verrassingen achteraf! Bij aflevering van het springkussen ontvangt u bij de huur het volgende:
- Blaaspomp
- Bevestigingsmaterialen
- Overige toebehoren
- Het springkussen word door onze bezorgers opgezet hier heeft u dus geen omkijken naar.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten worden aan de hand van uw postcode berekend:
- Binnen 5 km € 15,00
- Bezorgen van 5 tot 10 km € 20,00
- Bezorgen van 10 tot 20 km € 25,00
- Bezorgen van 20 km tot 25 km € 30,00
- Bezorgen van 25 km tot 30 km € 40,00
- Bezorgen van 30 km tot 40 km € 45,00
- Bezorgen vanaf 40 km op aanvraag
Wat is de eventuele waarborgsom indien ik een springkussen en/of attractie bij u huur?
Bij Jumping Kennemerland hanteren wij geen waarborgsom.
Kan ik het springkussen annuleren bij slecht weer?
Bij Jumping Kennemerland kun je tot de dag van tevoren kosteloos annuleren bij slechte weersomstandigheden tot 16.00 uur.
Wanneer bezorgen jullie indien ik een springkussen en/of attractie bij u huur?
Wij bezorgen 7 dagen per week.
Dien ik het springkussen en/of attractie zelf te reinigen na het gebruik?
Wij leveren onze springkussens en attracties schoon en gebruiksklaar af! Bij normaal gebruik hoeft u het gehuurde niet zelf te reinigen, dit maakt onderdeel uit van onze service.
Helaas komt het wel eens voor dat wij de springkussens en/of attracties in erbarmelijke staat retour krijgen.U kunt denken aan bijvoorbeeld een besmeurd met etenswaren kussen, pennenstreken, etc.
Dit soort excessen vallen uiteraard niet onder normaal gebruik en de hieruit voortvloeiende extra schoonmaakkosten, zijnde € 25,00 euro per gehuurd object.
Mocht u een springkussen willen laten plaatsen op het strand rekenen wij hier 30,00 euro extra voor. De bezorgers hebben veel werk aan het neerzetten bij de strandtenten en de schoonmaakkosten voor i.v.m. het vele zand wat de blower in het springkussen blaast. Bij sportvelden met rubbergranulaat rekenen wij 25,00 euro extra aan schoonmaakkosten.
Hoeveel stroom heb ik nodig voor een springkussen?
Een normale blower van een springkussen verbruikt ongeveer 1100 Watt en een zwaarder model 1500 Watt, je kan zo'n blower altijd op een
gewoon stopcontact aansluiten (220-230 Volt). Let wel op:
Je kan geen 10 springkussens tegelijk aanzetten op een stroomgroep. Op een normale stroomgroep van 16 Ampere kan je
maximaal 3600 Watt aansluiten. De meeste springkussens hebben aan 1 blower voldoende, maar onze stormbanen hebben
meerdere blowers die worden aangesloten.